Cercar en aquest blog

dissabte, 16 de maig del 2009

i-sirc

99.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000
Aquest seguit de xifres representa una idea
impossible de concebre per a la ment humana.
Joan Brossa.

Avui he decidit prendre mesures per afrontar la crisi. He anat al banc i els he donat una bona part dels meus diners. Acte seguit m'he dirigit al concessionari de cotxes més proper a casa i els he donat una bossa amb la part restant dels diners que em quedaven. A mig matí he anat a l'escola on hi portava els meus fills, els he esborrat d'allà i els he apuntat a una escola religiosa i de pagament (perquè estaran més a sobre seu...). Ja de camí a casa m'he aturat a comprar un ipod amb els pocs calers que em quedaven al moneder, per fer la meva quota de consum digital diària. He marcat la casella de l'Església a la declaració de la Renda, m'he servit una cervesa i m'he enxufat les notícies d'Antena 3.

Quan ja no sabia que més fer per tal de complir amb tots els meus deures com a ciutadà, he entrat corrents a la comissaria dels Mossos d'Esquadra perquè sospitessin de mi, m'aturessin, m'emmanillessin i, finalment, em fotessin un cop de porra.

M'he sorprès pensant que sembla mentida la quantitat de coses que es poden fer en un dia i la quantitat de coses que podem fer per arreglar el nostre món. I jo avui he decidit fer tot això quan m'he llevat, adormit encara, quan m'he preguntat a qui votaria per les eleccions europees i he pres una ferma decisió, estic conveçut ja, seguríssim, implacable, cap dubte... votaré a PPPSCCIUERCICV.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada